تبلیغات
رفقا - بهترین تمرینات ورزشی برای چربی سوزی بدن در منزل
رفقا
من خدا را ستایش می کنم !!!
صفحه نخست       پست الکترونیک          تماس با ما              ATOM            وبلاگ های دیگر
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


سلام
واقعیتش این وبلاگ اولش یک وبلاگ شخصی بود ولی از وقتی که ازدواج کردیم شد یه وبلاگ خانوادگیه دو نفره. تو این وبلاگ مطالبی رو که دوست داریم میگذاریم. من بعضی از تجربیات آشپزی که تو خونه دونفرمون انجام میدمو میگذارم تا بعدها این وبلاگ واسمون بشه مثل یه دفتر خاطرات. خوشحال میشیم با نظرات ارزندتون مارو در هرچه پربارتر کردن وبلاگمون یاری کنید.
به امید روزی که همه ی جوانها خوشبخت و خوش کنار هم زندگی کنند.

مدیر وبلاگ :صادق صابری
✍بهترین تمرینات ورزشی برای چربی سوزی بدن در منزل

مقدمه : برای خیلی‌ها پیش می‌آید که یا فرصت باشگاه رفتن ندارند یا اینکه بعضی روزها این امکان برایشان فراهم نیست، در چنین حالتی شاید نگرانی و سردرگمی پیش آید که چگونه برنامه ورزشی یا کاهش وزن خود را ادامه دهند. در این مطلب  چند فعالیت ورزشی برای چربی سوزی بدن به شما معرفی می کند که می‌توانید در منزل هم انجام دهید. این فعالیت‌ها نه تنها باعث افزایش متابولیسم بدن شما می شود بکله حتی در سایر روزها نیز این مهم تداوم دارد.

✍اسکیت

سوزاندن ۴۲۵ کالری در ۳۰ دقیقه

در این لیست اسکیت در جایگاه اول قرار دارد. درگیری کل بدن و حرکات موزون و هماهنگ به طرفین و بدون فشار اضافی بر روی عضلات اسکیت را یکی از برترین ورزش‌ها برای چربی سوزی بدن تبدیل کرده است.

 ✍دویدن

سوزاندن ۳۷۴ کالری در ۳۰ دقیقه

عضلات بزرگ و اصلی دویدن که شامل پاها، لگن و تنه می‌شوند، بزرگترین عضلات سوزاننده چربی در بدن هستند. برای نتیجه بهتر می‌توانید دستان خود را کنار بدن تاب دهید و به سمت جلو خم نشوید. روان و نرم بدوید و برای گرفتن ضربه به پاها هنگام فرود بر روی پاشنه فرود آیید سپس ادامه حرکت را به وسط پا و سپس پنجه پاها منتقل کنید.

✍طناب زدن

سوزاندن ۳۴۰ کالری در ۳۰ دقیقه

طناب زدن یکی از بهترین فعالیت‌های خانگی برای چربی سوزی بدن است. با سرعتی ملایم و آهنگی موزون تمرین را شروع کنید. نیازی به پرش زیادی ندارید، تنها کافی است طناب را در هر بار پرش از زیر پای خود رد کنید. اگر طناب ندارید، نگران نباشید تمرین را بدون طناب انجام دهید. می‌توانید سرعت طناب زدن را به طور متناوبی سریع و آهسته تغییر دهید و از انواع مدل های طناب زنی مثل پرش یک پا، پرش دو پا و جاگینگ استفاده کنید.

 ✍رقص

سوزاندن ۲۲۱ کالری در ۳۰ دقیقه

رقص نه تنها باعث چربی سوزی بدن بلکه باعث بالا رفتن نشاط و روحیه شما و متابولیسم بدن می‌شود. یک آهنگ مفرح با ریتم رقص انتخاب کنید و تا پایان آهنگ به رقصیدن ادامه دهید. کمی استراحت کنید و برای دور بعد یک آهنگ با ریتم تندتر انتخاب کنید. هنگام رقص دست ها را به طرفین و بالا حرکت دهید.

✍راه رفتن شدید

سوزاندن ۱۷۰ کالری در ۳۰ دقیقه

یک پیاده روی تفریحی اما سریع همراه با یک پارتنر برای چربی سوزی بدن مفید است. کافی است کمی سرعت راه رفتن را بیشتر کنید تا حدی که نتوانید یک مکالمه راحت و بدون توقف را انجام دهید. برای به کارگیری بهتر عضلات بزرگ بدن و چربی سوزی بیشتر، گام‌های کوتاه و سریع بردارید و دست‌ها را به عقب و جلو تاب دهید. برای کسب نتیجه بهتر ۲ دقیقه پیاده روی با شدت متوسط و یک دقیقه پیاده روی با حداکثر سرعت انجام دهید




نوع مطلب : دانستنی ها، آزاد، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
          
دوشنبه 28 دی 1394
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.





آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
امکانات جانبی